Monday, November 21, 2011

Lykke Li- Posibility

M-am tot gandit zilele astea la ce as putea face pe viitor, sa imi placa, sa imi aduca satisfactie si sa simt ca fac totul cu placere si mi-a venit in minte fix M by M.J , care, ca in fiecare an, are internship-uri incredibile in NY si Londra. Am rasfoit putin site-ul, m-am uitat la internship-urile disponibile si am dat doua email-uri.Amandoua sunt pe timp de vara si includ si marea agitatie cu Fashion Week and on and so forth.
Mi-am delectat ochii si am luat ideea in calcul, imbratisand-o cu entuziasmul unui chocolate addict aflat in magazinul cu dulciuri. Ma tenteaza enorm de tare New York-ul, mereu am avut un crush urias pentru marul urias, insa e atat de departe. Londra devine asa stearsa si insignifianta atunci cand sta pusa pe un taler, defavorizata fiind total de rivalul ei acerb.


Acum stam cuminti si asteptam sa vedem in ce consta exact internship-ul, cum e cu accommodation-ul si cu restul lucrurilor ce trebuie luate in calcul atunci cand iei o asemenea decizie.

Love,
A.

No comments:

Post a Comment